2014. május 20., kedd

Egyforma szeretet








Tegnap megkérdezte tőlem valaki: Mindkét gyermekedet egyformán szereted?
Nem- volt a válaszom. Ugyanis senkit és semmit nem lehet egyformán szeretni. A szeretetnek olyan sok fajtája létezik. Mindenkit és mindent másért, másképpen szeretünk....a gyermekeimnél nincs jobban, vagy kevésbé- egyszerűen másképpen szeretem őket. A fiamat az érzékeny lelkéért, azért mert nem csavarog, nem iszik, jól tanul, és olyan lelkis, mint én. Meg ugye ő a szívem csücske. A lányomat éles eszéért, szépségééért, talpraesettségéért szeretem..Mindkét gyermek más, ahogyan mi emberek is mások vagyunk.
Ezért írom mindig azt, vagy mondom: sok embert szeretek- sokféleképpen.
Annyi hely van a szívemben..s mindenkit másért- másféleképpen.
Másképpen szeretem a férjemet, mint a gyermekeimet, vagy a szüleimet. Másképpen szeretem a hozzám közel álló virtuál ismerőseimet..másképpen szeretem a kutyát, mint a macskát, vagy a tyúkjaimat. S igen! Másképpen szeretem a virágjaimat, mint a veteményesemet.
Két gyűrűt sem tudok egyformán szeretni...
Én azt mondom nem lehet több gyermeket egyformán szeretni- aki azt állítja- hazudik!



Varga Patrícia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése