2014. május 31., szombat

Magázódjunk?






Szeretem az értelmes embereket magam körül..gondolatokat adnak..építő jellegűeket...vagy alapköveket..melyeket leraknak s én meg építem tovább- magamban. Az imént beszélgettünk valakivel..a magázás és a tegezésről. Én imádok magázódni..férfiakkal és nőkkel egyaránt.
Hogy miért? Nem keresem a miért-eket, próbálom már nem keresni..de itt van a miért.
Férfiakkal sejtelmes, pajkos, lehet játékos..olyan tiszteletet adó..és van egy kifejezhetetlen varázsa- nekem...ha azt mondom: Ön...abban annyi minden benne van..attól függ, hogyan ejtem..de ha azt mondom: Te..abban semmi nincs...
S ha tehetem én magázódok..persze akikkel éveken át jóbarátok leszünk, a végén letegeződünk...de..sajnálom..mert az a varázs elmúlik..
Van akit azonnal, akivel azonnal tegeződünk...s nincs miért...
DE..én a magázódásra szavazok..én magáztam a szüleimet, magázom anyósomékat- soha nem vágytam rá, hogy tegezzem Őket...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése