2015. március 25., szerda

Virágok

Virágok...






Szeretem a virágokat, mindet, mert mindegyik csak nekem nyílik, ha akarom. Persze van kedvencem, a Rózsa..s az Orchidea. Két előkelő, igényes virág. A Rózsa a virágok királynője. A Rózsa szívem királynője.
Mert olyan mint én. Büszke, elegáns, egyedi, bájos, elbűvölő, illatos, s tele van tüskékkel. Miért? Hogy az illetéktelen rombolóktól megvédje magát. Talán én is tele vagyok tartalék tüskékkel, s ha kell kilövöm azokat.
Kapsz egy virágot. Mondjuk rózsát. Piros rózsát. Először a férjemtől. Onnantól a piros rózsa őt jelenti nekem. Ha látok egyet, azonnal az ő képe jelenik meg agyamban, s szívemben a szeretet, az a szeretet, amelyet csak iránta érzek. Másoktól is kapok rózsákat. De közlöm kék vagy sárgát. Ezek a kedvenceim. S a színek ugye mást jelentenek. Tegnap Hóvirágról beszélgettünk. Elvagyok ezzel a virággal. DE ez a virág nem én vagyok. Olyan kis csendes, jelentéktelen, aranyos nem éppen figyelem felkeltő virág.És én Ibolyát adtam képzeletben valakinek. Onnantól az Ibolya Őt jelenti nekem. 




Varga Patrícia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése