2015. március 24., kedd

Jellem-zés







Hogyan néztem Rád?


Minek tekintettelek? A korodat nézve először az apámnak, de utána a nagybátyámnak, az apám csak 65 éves lenne, ha élne. Te ettől több voltál. Megfigyeltelek, teszteltelek. Vajon hogyan viselkednek egyes férfiak, bácsik 70 után? Van egy 72 éves barátnőm az életben. Ő lassan beszél, s félóránként ismétli önmagát, legalább egyszer. Te is megtetted, óránként. De Te aránylag gyorsan írtál. Persze, tudom sok gyógyszert szedsz, altatókat, nyugtatókat, s pszichiáterhez jársz. Sajnálom. De ez a Te utad. Én őszintén nyitottam feléd, s megszerettelek, ahogy egy nagybácsit, aki kedves, őszinte- eleinte. De mikor kezdtek megmutatkozni az agresszivitás jelei nálad, megráztam a fejem- érthetetlenül. Ezt még lenyeltem a korodra való tekintettel. De amikor a férfi éned akartad hangsúlyozni, csak mosolyogtam. Menne ez, meg szép lenne 30- 40 évesen. Na, de 70 után? Olyan zavaró volt az egész. S mikor kivetkőztél önmagadból, nagybácsi ide- oda, elhagytalak. Jó nekem így, én a 40- hez vagyok közelebb, az én társaságom más...de jó kis lecke volt...


Varga Patrícia 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése