2015. március 15., vasárnap

Tudom....









Tudom sok vagyok...lehet olykor magamnak is, csak már megszoktam önmagamat...egyszerre több dolgot vagyok képes végezni: főzök, közben írok, közben mosogatok, közben sütök, a mosógép mos..stb...De az írással is így vagyok: írom a verseket, tördelek, privátban beszélgetek 3-4 emberrel, s az eseményekre is válaszolok. Nem mondom ha mind külföldi, akkor nagyon lefáraszt az oda- vissza fordítgatás, de az meg jó agytréning.
Sok vagyok..diktálok egy bizonyos tempót, amit nem sokan bírnak követni, s vagy maradnak, vagy elhagynak ezért. Már nem fáj- annyira, ha elhagynak. Tanulom könnyedén elengedni a menni akarókat.
De..tükör vagyok..erre 1-2 éve jöttem rá. Tükröt tartok az embereknek, s van aki bele mer nézni, van aki nem. A tükör nem hazudik, s én sem- nekik. Persze, az igazság 90%-ban fáj, vagy csak nehéz elfogadni.
Magamnak is..tisztában vagyok saját hibáimmal. Próbálom korrigálni azokat, de nem könnyű....s öntörvényű vagyok- mondták rám.
Lehet..csak Istennek hajtok fejet...ugyanis az én életem, az én utam, senki nem hordja az én cipőmet...



Varga Patrícia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése