2015. február 15., vasárnap

Valentin











Hogy mit jelent nekem a Valentin? Ugyanolyan nap mint a többi. Bár nagyon romantikus beállítottságú vagyok, de a pénz ebben is korlátoz. Ugyanis ugyanúgy dolgozok, főzök, mosogatok, mint a többi napon. Annyival több, hogy apró ajándékkal megajándékozzuk egymást a férjemmel. De neki nagyon nehéz venni...mindene megvan..édességet meg ugye szombaton nyertünk két nagy csomaggal, meg vettem is hozzá, így megkértem, édességet ne vegyen, s ékszert sem, van millió bizsum...
Este az ágyban megkérdeztem, Te mit szeretnél Valentin napra? Mit?- nézett rám. Semmit. Téged.
-De én a Tied vagyok, egész fizikális valómban. Munka után elmentem a boltba, s vettem neki after shave-t, és egy golyós deot. Sütök egy pizzát, kibontunk egy üveg pezsgőt vagy bort, s ez a Valentin. Nem érzem mélyen, valahogyan idegen ez az ünnep nekem.



Varga Patrícia 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése