2015. február 15., vasárnap

Valentin napi versek






Ezt a verset a férjemnek írtam Valentin napra:



Csak az enyém


A Nap, ha úgy akarom, csak
nekem ragyog, ha akarom, az
ég kékje nekem terül el nyugtatón,
Ha akarom, ma különösen boldog
vagyok, Valentin van, szerető szívem
ma csak Érted dobog.


Eltelt több évtized, s ma együtt
szeretjük a fényt, örömök, fájdalmak
meghitt mosolyok s oly sok könny
áztatta tél, megvívtunk együtt ezernyi
csatát, s képekben még mindig látom
megannyi szerelmes elmúlt éjszakát.


Ma újra csak a Tied vagyok,
Tied a testem, mely rajtad ring,
s a sötét éjben halkan keringő
sóhajok, ma önfeledten csak Téged
szeretlek, s ígérem ma Neked adom
kóborló magányos lelkemet.



Varga Patrícia 


És..a férjem ritkán ír, de tegnap este rászánta magát...




Tizennégy


Ma homokszemet sodor a félszeg tiszta víz,
Az utcán emberek köszönnek a felkelő Napnak,
A szív ütemet számol: ezer, talán ezertíz,
S én itt vagyok, színezem szélét a szavaknak.


Ma homokszemet sodor feléd a síró téli szél,
S én titokban köszönök a fátyolos szemednek,
Hagyom élni a szórt- szirmokat, az Neked beszél,
És az utcán ma piros virágból érzelmek erednek.


Elhúzom függönyöm az ablakod déli oldalán,
Felöltöm világod a sorsod terített pamlagán.
Szólok a zöldnek fessen az égre örök szerelmet,
S kérem őt, adjon a Holdnak is terítőt, türelmet.


Ma hagyom , Téged sodorjon felém a tél fénye,
S fonjon érzelem- kosarat az ég szerelmes kékje.
Igyon az érzék a nap ízére, a holnapi reményre,
Ma csak a Te kezedben szülessen ujjá a szív igéje.


Varga György /Valentin napra/










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése