2015. január 2., péntek

Visszatekintés







Akkor prózában...nem volt rossz évünk..kivéve a fájdalmas valós s lélekcsatákat. Apróbb gondok mindig vannak, lesznek, sőt nagyobbak is, de ezeket le kell győzni. Gyorsan elteltek az ünnepek, itthon a melegben a csonka családdal- a lányom most először nem volt itthon...Filmet néztünk, sokat...ajánlom mindenkinek a Beavatottakat, a Hobbit 3-at, a Majmok bolygója 3-at, az Útvesztőket...
És amit régen tettem olvastam, a Mary öröksége c. könyvet..nagyon jó...és csomókáztam..tényleg pihentem, de kellett is...mert az év utolsó napján megfáztam..
Remélem, bízom benne, hogy a tél olyan gyorsan eltelik majd, ahogyan az ünnepek..s itt lesz a tavasz.
Sokat írtam, sok verses kötetet, köztük közös verses köteteket is, melyeket nagy- nagy szeretettel ölelek át..s nyaraltunk is, igaz, hogy csak 3-4 napokat, de ezt többször tettük.

Mindenkinek kívánom, hogy egészségben s békében gazdag legyen ez az új év...


Varga Patrícia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése