2014. június 7., szombat

Kapuk...







Kapuk..


Kapukat nyitsz meg Mindenkiben..van akiben olyan kapukat, amelyeket nem kellene- közölte velem valaki egyik nap...
Hm..olyan volt, mint egy szemrehányás...tudatosan csak a férjemet s a fiamat akartam..a többi jött s kénytelen voltam alkalmazkodni az adott helyzethez, ha tetszett- ha nem..
Kapukat nyitok meg..milyen kapukat? Régebben sokat amőbáztam, a fiam tanított meg rá..nem szeretek játszani, mert felesleges időpocsékolásnak tartom- bár akkor még nem írtam..és utána élveztem...jól is játszottam..sokan kerestek, mert nem is a játékra figyeltek, hanem rám. Közölték olyan nyugalmat, békét árasztok, hogy akármilyen feszültek a csupa lényem is megnyugtatja őket..
Szóval..én nem akarok megnyitni kapukat, de ha megnyitom, arról nem tehetek..szerintem mindenhez két ember kell..kell egy aki adja, cselekszik s még egy aki veszi ezeket a jeleket..nem lehet csak engem hibáztatni..ha jeleket küldök, nem kell fogadni- ilyen egyszerű ez..mondani...
A másik..nem ámítok senkit..amit megígérek- azt betartom. Akinek megígértem felhívom.- megtettem. Akinek képet- megtettem..s akinek találkozást- megadtam.
De szerelmet nem ígértem senkinek..s alkalmi kalandot sem:..ha valaki ezt várja tőlem...sajnálom..ugyanis már leírtam sokszor..nem keresek alkalmi szexet!!
Sajnálom, akik nem tudják előttem becsukni a kapukat..erről nem én tehetek..
Varga Patrícia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése