2014. március 25., kedd

Mit vált ki a borús idő?







Igen, lassan talán ilyen meleg is lesz..csak örülhetek, mert a rettegett tél hamar tovatűnt.Nos..amióta élek, ez volt a legenyhébb tél...s észrevétlenül beköszöntött a tavasz...már egy halom virágot ültettem, s az udvarunk díszei..és már el vagyok veteményezve..kicsit kibővülő veteményesemben. A fiúk telepítettek málnát s szedret is..így lesz mit gondozzak majd..
Nem szeretem az esőt..nyomottá, kedvetlenné, bágyadttá, melankólikussá tesz. De tudom kell az eső a földnek, a növényeknek s kell, hogy  a levegő felfrissüljön..
És azért valljuk be nem is olyan rossz bőrig ázni, együtt valakivel, kéz a kézben, nyelv a szájában..csókban veszni el, s hagyni, hogy a víz lefolyjon az arcunkon..
Az eső..a borult idő..beszorít a nappaliba..és magamba nézek..írok, bár mostanában valahogy gyorsabban telik az idő..már nem bírok versenyezni vele..tavaly jóval többet írtam...a regényeimmel jobban haladtam..most meg valahogy a versek jönnek..változunk..állandóan..
A pénz..nem szeretem..de egyre jobban érzem a hatalmát- felettem. Mekkora korlát nekem- sajnos. Ha pénzem lenne, megvalósítanám az álmomat, a filmemet s a saját könyvkiadómat..de ezek egyenlőre csak álmok..
És kedvetlenné tesz, hogy  a régi ismerőseim külföldre kényszerülnek a munkahely miatt, hogy nincs pénz könyvekre, az emberek egyre kevesebbet olvasnak s elkeseredettek...
És még mindig fáj az emberek hülye , érthetetlen viselkedése..
De..nem akarok ezekre gondolni..nem akarom, hogy  a ránc még mélyebb legyen szomorú homlokomon..s fekete gond- fátylak suhanjanak át rajta..itt vagy velem, bennem, érezlek..nagyon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése